poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Darmowe próbki

Hejka ! Dzisiaj opowiem wam o DARMOWYCH PRÓBKACH. Pierwszą rzeczą jest pudełko od ''Jonsons Baby'' w nim możemy znaleźć
- Łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1   50ml
- Mleczko intensywnie pielęgnujące 50ml
- Ochronny krem przeciw odparzeniom 15ml
- Krem intensywnie pielęgnujący 15ml
Powiem wam, że najlepsze z tych wszystkich próbek jest  łagodny płyn do mycia ciała i włosów. włosy po nim są lejące, nie są obciążone, i przedewszystkim jest naturalny więc nasze włosy nie są oblepione sylikonami.
Przypominam, że te produkty są darmowe a można je zamówić tu https://www.johnsonsbaby.com.pl/products,zamow.html  wystarczy wypełnić puste pola.

Następną rzeczą jest pudełko ''Shinybox'' te pudełko jest darmowe, jeżeli chodzi o koszty, ale niestety już nie jest tak łatwo jak z  ''Jonsons Baby'', żeby dostać te pudełko trzeba uzbierać 100 punktów i dopiero wtedy dostaniemy kosmetyki o dosyć bogatej zawartości, można też dostać kosmetyki o pełnym wymiarze :)
tu możecie już sobie zacząc nabijać punkty http://shinybox.pl/?ref=1e43fdc 


Jonsons baby
  


Shinybox

5 komentarzy:

  1. Johnsons baby to chyba najdelikatniejsza i najfajniejsza firma gdy chodzi o delikatną, wrażliwą skórę ;)

    http://dont--stop--believin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam okazji spotkać sie z Johnsons baby ale na pewno spróbuję! :)
    fajny blog, było by mi przemiło jakbyś wpadła i zaobserwowała. jeśli to zrobisz to na pewno się odwdzięczę! :D
    ZAPRASZAM! ilucke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne :D JA zbieram dopiero na shiny box :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nie jestem w ciąży to też mogę zamówić? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne nikt ci tego nie sprawdzi :) ja również nie jestem w ciąży.

      Usuń