niedziela, 26 sierpnia 2012

KONKURS!!!

Hej mam dla was niespodzianke!
Pomyślałam, że zrobie dla was jakiś mini konkurs, a więc  można wygrać Chanel, próbka tuszu do rzęs,  Chanel, próbka podkładu, Korektor i rozświtlacz Revlon Beyond Natural.
Nie są to jakieś luksusy, ale produkty są z najlepszych mark i możecie sobie wypróbować jeśli chciałyście sobie kupić a np. bałyście się, że wydacie duże pieniądze, a produkt może się okazać kichą.

Co trzeba zrobić?
Po prostu napiszcie coś w komentarzach co chcecie, a ja wybiore z posród wszytkich jedną osobe.

Korektor i rozświetlacz Revolon Beyond Natural.

Chanel, próbka podkładu.

Chanel, próbka tuszu do rzęs.

+
Bonus-Recenzja-wspaniały prdukt za damro dla wszytkich :)


Płyn micelarny Hydrabio H2O to świetny płyn do demakejażu, nie dość, że rewalcyjnie
oczyszcza twarz to leczy trądzik i inne nie doskonałości. To jest na prawde świetne! Nie spodziewałam się to po tym produkcie. Po 5 aplikacjach tego produktu moja króra stała się, nawilżona, gładzutka mam zamiar kupić sobie drugą buteleczke, ale tym razem dotałam ją ZA DARMO!! od shiny box na tej stronie również możecie dostać ten produkt z innymi równie wspaniałymi kosmetykami http://shinybox.pl/?ref=1e43fdc wystarczy zebrać punkty i paczuszka przychodzi do ciebie kurierem.




9 komentarzy:

  1. Ja bym prosiła ten korektor i rozświetlacz Revolon Beyond Natural. :) Przydał by mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej chyba przyda mi się korektor i rozświetlacz : )
    Dlaczego ?
    Ponieważ jestem jeszcze młoda i nie potrzebny jest mi tusz czy podkład . Nie chce niszczyć cery : P Ja jestem blondynką i mam jasne rzęsy , których jak na razie nie maluję chyba , że na dyskoteki szkolne, a czarny tusz mi nie pasuje : > Powinnam mieć brązowy : )
    A podkład ? Zawsze się bałam < i boję >, że gdy nałożę podkład to nie będzie pasować do koloru cery mojej twarzy i jak wyjdę na dwór to będę np. pomarańczowa : )

    A jeśli chodzi o korektor i rozświetlacz - wybrałam go gdyż przyda mi się na wypryski/pryszcze i rozświetli mi fioletowe 'dołki' pod oczami : pp
    Chciałabym go mieć !
    / Ola z blogu http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się wszystko przyda! mój ryjek potrzebuje strasznie takich kosmetyków bo wygląda nieciekawie. Po co je dawać laskom które i tak mają ładne buzie.. a ja mam fe fe fe i chcę wszystko :D Także nie ma co się zastanawiać tylko wszystko dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zastanawiam się nad zakupem tego właśnie rozświetlacza :D, ale nie jestem jeszcze pewna co do tego, jak sprawdzi się on na mojej twarzy, tak więc na nim najbardziej mi zależy. Oczywiście zależy mi także na pozostałych produktach- szczególnie tuszu do rzęs ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuurde ja chce próbki Błagam!!
    Kocham malutkie próbki są takie słodkie i cieszą jak małe dzicie kocham maluśkie pojemniczki
    przyda mi się bardzo!! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ja to bym chciała wypróbować ten tusz do rzęs, bo jak na razie każdy, który miałam robił grudki i nie wytrzymywał na rzęsach. Dlatego chcę się przekonać czy marka Chanel robi swoje i naprawdę opłaca się ten tusz kupić. Prooooooszę pięknie o tą próbkę :))

    adres e-mail: sylwiasmolen@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. no to pisze po prostu "co chcecie" ;D i mam nadzieje, ze bede miala okazje wyprobowac tych specyfików! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chciał ten płyn Hydrabio H2O :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny blog :) codziennie wchodze ..
    Ja bym poprosiła :) nigdy jeszcze nic nie wygrałam może mi się w końcu poszczęsci hmm.
    pozdrwawiam.

    OdpowiedzUsuń