środa, 15 sierpnia 2012

Nie bój się modnie ubierać!

Wiele osób chciałoby się modnie ubierać, ale nie mają odwagi, boją się jak zaragują znajomi, żeby uniknąć wszelkich komentarzy swoich koleżanek na temat naszych leginsów galxy, za dużych bluz czy wystających kieszonek z pod shortów wolimy się ubrać klasycznie i nudnie w zwukłą bluzke z nadrukiem, jeansy, trampki, ale czy my wtedy będziemy szczęśliwi? nie!
W to co się ubieramy wyrażamy samych siebie a jeśli ktoś ma problem z tym, że założyłam spodenki z koronki to tylko i wyłącznie jego problem my się tym nie przejmujemy, nam jest w takich rzeczach wygodnie i w tym chodzimy nikt inny nie ma prawa zabronić nam w czymś innym chodzić.
Nie bój się być orginalna i inna, noś co lubisz i w czym ci jest wygodnie!
Mam pare zdięć które być może was zainspirują :)

Linki do modnych bluz znanych projektantów noszonych przez gwiazdy.

Szeroka bluza  - http://misbhv.com/sailor-beware-womans-sweatshirt-2.html

Szeroka bluza 2 - http://localheroes.bigcartel.com/category/sweatshirt

Leginsy Galaxy.


http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=legginsy+galaxy









5 komentarzy:

  1. Śliczny sweterek z 4 zdjęcia i bluzka z 6, chociaż ja bym jej raczej nie wkładała do tych spodni. Reszta też całkiem fajna, chociaż ja osobiście już chyba wyrosłam z noszenia tego typu bluz. ;)

    www.muzycznailuzja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te bluzy <333
    obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy post www.muzycznailuzja.blogspot.com zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację ! Mam podobnie, ale idę teraz do Liceum i mam nadzieję, że bd miała odwagę pokazać swój prawdziwy styl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka bluzka pasuje do legginsów galaxy proszę o link na allegro.pl

    OdpowiedzUsuń